chaniotis_alex
5 years ago
1 changed files with 72 additions and 0 deletions
@ -0,0 +1,72 @@ |
|||||
|
const http = require('http'),//τυπικες μεταβλητες για να τρεξει ενας node express server
|
||||
|
express = require('express'), |
||||
|
app = express(), |
||||
|
server = require('http').Server(app), |
||||
|
bodyParser = require('body-parser'), |
||||
|
webpagePort = 8080,//port που θα τρεχει ο web server
|
||||
|
WebSocketServer = require('ws').Server,//ws library και wss object
|
||||
|
wss = new WebSocketServer({server: server}), |
||||
|
Gpio = require('pigpio').Gpio, //χρειαζομαστε αυτη τη μεταβλητη για να βλεπουμε τι μας επιστρεφει ο υπερηχος σενσορας. Για να διαβασουμε τα δεδομενα χρησιμοοπιουμε την βιβλιοθηκη pigpio Node. Αυτη η βιβλιοθηκη μας επιτρεπει να εχουμε προσβαση στα GPIO πινακια (general-purpose input/output pins) στην ακρη του raspberry pi.
|
||||
|
MICROSECONDS_PER_CM = 1e6/34321, // αριθμος μικροδευτερολεπτων που ταξιδευει ο ηχος αποσταση 1cm σε 20 βαθμους κελσιου. Χρησιμοποιουμε αυτη την μεταβλητη για να μετρησουμε την αποσταση απο το αντικειμενο απεναντι απο τον σενσορα. Ο σενσορας στελνει υπερηχητικα σηματα τα οποια αντανακλουν και επιστρεφουν στον ιδιο. Με βαση τον χρονο του ταξιδιου του ηχου και της μεταβλητης, καταλαβαινουμε την αποσταση του απεναντι αντικειμενου.
|
||||
|
trigger = new Gpio(23, {mode: Gpio.OUTPUT}),//Το πινακι 23 θα ειναι εκεινο που θα στελνει το σημα και το πινακι 24 αυτο που θα λαμβανει το επιστρεφομενο σημα.
|
||||
|
echo = new Gpio(24, {mode: Gpio.INPUT, alert: true}); |
||||
|
|
||||
|
let lastScoreTime = new Date(); |
||||
|
|
||||
|
app.use(bodyParser.json());//μας επιτρεπει να στελνουμε και να δεχομαστε json strings
|
||||
|
|
||||
|
app.use(express.static(__dirname + '/public'));//δειχνουμε στον express server σε ποιο directory θα βρει τα css,html και js αρχεια.
|
||||
|
|
||||
|
app.use(function(err, req, res, next) {//if error occurs
|
||||
|
console.error(err.stack); |
||||
|
res.status(500).send('Error came '); |
||||
|
}); |
||||
|
|
||||
|
server.listen(webpagePort, function() {//τρεχουμε τον web server
|
||||
|
console.log('Smart Hoop Server is running on ' + webpagePort); |
||||
|
}); |
||||
|
|
||||
|
wss.on('connection', function connection(ws) {//Ο node server που ειναι ο web socket server στελνει μηνυματα στους clients (επομενως και τον localhost στο raspberry pi μας. Ο web server ειναι ετοιμος οταν το “connection” event ειναι triggered. Οταν ειναι ετοιμος στελνει ενα μηνυμα στο console.log. Αν δεν σταλει τοτε κατι πηγε λαθος.
|
||||
|
console.log('WebSockets are ready!'); |
||||
|
}); |
||||
|
|
||||
|
function broadcast(message) {//αποστολη μηνυματος σε ολους του clients
|
||||
|
if (message) { |
||||
|
console.log('Broadcasting ' + message); |
||||
|
wss.clients.forEach(function each(client) { |
||||
|
client.send(message); |
||||
|
}); |
||||
|
} |
||||
|
} |
||||
|
|
||||
|
//Οπως βρισκεται και στην σελιδα της βιβλιοθηκης pigpio στο GitHub οριζουμε αρχικα την τιμη 0 . Μετα θα την ορισουμε 1 για να αρχισει να μετραει.
|
||||
|
trigger.digitalWrite(0); // Make sure trigger is low
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
const watchHCSR04 = () => {//function που κοιταει για τις επιστρεφομενες τιμες απο τα gpio πινακια.
|
||||
|
let startTick; |
||||
|
|
||||
|
echo.on('alert', (level, tick) => { |
||||
|
if (level == 1) { |
||||
|
startTick = tick; |
||||
|
} else { |
||||
|
const endTick = tick; |
||||
|
const diff = (endTick >> 0) - (startTick >> 0); |
||||
|
let distance = diff / 2 / MICROSECONDS_PER_CM; |
||||
|
let currentScoreTime = new Date(); |
||||
|
console.log(distance); |
||||
|
if (distance < 20 && (currentScoreTime - lastScoreTime > 1000)) { |
||||
|
//αν η αποσταση του αντικειμενου απεναντι ειναι <20εκατοστα και η διαφορα τωρινου χρονου με την στιγμη του τελευταιου καλαθιου ειναι μεγαλυτερη των 1000 milliseconds τοτε στελνει μηνυμα score στους clients
|
||||
|
//η τιμη 1000 βγηκε μετα απο πειραματισμο με τη μπαλα να "παιζει" στην στεφανη ωστε να μην μετρανε εξτρα ποντοι
|
||||
|
lastScoreTime = currentScoreTime; |
||||
|
broadcast('SCORE:' + (diff / 2 / MICROSECONDS_PER_CM)); |
||||
|
} |
||||
|
} |
||||
|
}); |
||||
|
}; |
||||
|
|
||||
|
watchHCSR04(); |
||||
|
|
||||
|
setInterval(() => { |
||||
|
trigger.trigger(10, 1); // ορισε trigger high για 10 microseconds
|
||||
|
}, 20); // καθε 20 milliseconds
|
Loading…
Reference in new issue